هادی مقدسی نماینده بروجرد: مباحثی در مورد منفك شدن بروجرد از استان لرستان شنیده می شود، چرا ما از سیاست غلط انگلیس و رضا شاه پیروی كنیم و بین لر و غیر لر تضاد ایجاد كنیم. ما باید به صورت تخصصی این موضوع را برای دولت جا بیندازیم اما اینكه بگوییم بروجرد را استان می كنیم این شعاری است كه هنوز حركتی برای آن انجام نشده است و مردم هم آن را یك شعار سوخته می دانند و با دیده تمسخر به این حرفها گوش می دهند. در زمان انتخابات برخی بار دیگر بحث منفك شدن بروجرد از خرم آباد و پیوستن به استان مركزی را پیش گرفته اند كه این هم جز تمسخر مردم چیزی به دنبال نداشت. ما اگر بخواهیم برویم زیر نظر استان مركزی در مقابل شهرهای بزرگ و صنعتی آن به حساب نمی آییم. این شعار سوخته است. و مردم با این دروغها آشنایی دارند. امروز فقط با شعارهای واقعی می توان توجه مردم را جلب كرد.لرنا