انتخاب ملایری ها در شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان
تعداد کل آرای اخذ شده ۴۹۱ رای می باشد که مهندس محمد ترکمان با ۲۲۱ رای از ملایر نفر اول و مهندس علیرضا زنگنه با ۷۸ رای از ملایر به ترتیب نفرات اول و ششم این انتخابات شدند.
این شورا متشکل از ۷ نفر عضو اصلی و دو نفر عضو علی البدل و دو بازرس اصلی و علی البدل می باشد.
این اولین بار است که مهندسین کشاورزی ملایری به این شورا راه یافته اند و طی ۸ سال اخیر که از تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان می گذرد هیچ نماینده ای در این شورا نداشته اند که این نشان دهنده همت مهندسین عزیز ملایری در سال همت مضاعف - کار مضاعف می باشد.
در اینجا از طرف مدیریت این وبلاگ به همه ملایری ها تبریک میگوییم.
+ نوشته شده در شنبه چهارم اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت توسط سعید
|