20 درصد بودجه استان همدان به ملاير اختصاص دارد
حسن ونايي در گفتگو با خبرنگار فارس در ملاير با اشاره به اينكه شهرستان ملاير شهرستان ويژه استان و داراي فرمانداري ويژه است، اظهار داشت: دولت خدمتگزار با توجه خاص به شهرستانهاي ويژه در اسرع وقت براي حل مشكلات اين شهرستان اقدام ميكند.
وي بافت فرسوده، سكونتهاي غير رسمي و روستاهاي حاشيه شهر را پارهاي از مشكلات شهرستان ملاير برشمرد و گفت: در جلسهاي كه با وزير مسكن و معاون وزير مسكن داشتيم و بازديد معاون وزير مسكن از طرحهاي مسكن مهر در اين شهرستان، اميدواريم كه پارهاي از مشكلات زودتر حل شود.
نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي از آسفالت روزانه 4 هزار تن در بزرگراه توره ـ ملاير خبر داد و اضافه كرد: اين كار تا يك ماه ادامه مييابد.
وي با اشاره به اينكه 25 كيلومتر از راه آهن غرب كشور در ملاير ريلگذاري شده است، ادامه داد: به زودي و امسال اين راه آهن به بهرهبرداري رسيده و افتتاح ميشود.
ونايي سهم شهرستان ملاير را در سال 89 از اعتبارات ملي را 115 ميليارد تومان عنوان كرد و بيان داشت: از کل بودجه سهم استان 20 درصد مربوط به شهرستان ملاير است.
وي از افتتاح سينما بهمن ملاير در يك ماه آينده خبر داد و خاطرنشان كرد: كار تجهيز اين سينما به زودي پايان مييابد.
نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي مهمترين دغدغه نمايندگان اين شهرستان را در خصوص هنرمندان، سينما بهمن عنوان كرد.
وي بافت فرسوده، سكونتهاي غير رسمي و روستاهاي حاشيه شهر را پارهاي از مشكلات شهرستان ملاير برشمرد و گفت: در جلسهاي كه با وزير مسكن و معاون وزير مسكن داشتيم و بازديد معاون وزير مسكن از طرحهاي مسكن مهر در اين شهرستان، اميدواريم كه پارهاي از مشكلات زودتر حل شود.
نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي از آسفالت روزانه 4 هزار تن در بزرگراه توره ـ ملاير خبر داد و اضافه كرد: اين كار تا يك ماه ادامه مييابد.
وي با اشاره به اينكه 25 كيلومتر از راه آهن غرب كشور در ملاير ريلگذاري شده است، ادامه داد: به زودي و امسال اين راه آهن به بهرهبرداري رسيده و افتتاح ميشود.
ونايي سهم شهرستان ملاير را در سال 89 از اعتبارات ملي را 115 ميليارد تومان عنوان كرد و بيان داشت: از کل بودجه سهم استان 20 درصد مربوط به شهرستان ملاير است.
وي از افتتاح سينما بهمن ملاير در يك ماه آينده خبر داد و خاطرنشان كرد: كار تجهيز اين سينما به زودي پايان مييابد.
نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي مهمترين دغدغه نمايندگان اين شهرستان را در خصوص هنرمندان، سينما بهمن عنوان كرد.
+ نوشته شده در جمعه سوم اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت توسط سعید
|