راه اندازی گمرک ملایر،بزودی
نماینده ملایر درمجلس گفت :نمایندگی گمرک در ملایر ایجاد خواهدشد.
وی که در گفتگویی اختصاصی با ملایر نیوز سخن می گفت ،بابیان این مطلب افزود :بخاطر شرایط خاص شهرستان و وجود اقلام معدنی،کشاورزی وصنعتی صادراتی در این شهرستان ،بر اساس توافقی که با مسئولان گمرک کشورشده ،بزودی نمایندگی گمرک در ملایر راه اندازی خواهد شد .
ونایی گفت : براین اساس فرمانداری ویژه ملایر موظف به واگذاری محل موقت گمرک شده است تا با تامین اعتبار در لایحه بودجه ،محلی مستقل ومناسب برای آن ساخته شود.ملایرنیوز
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم فروردین ۱۳۸۹ ساعت توسط سعید
|